Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 18:36:05 MET

In pl.comp.pecet Sergiusz Mitin <sergium_at_ld.onet.pl> wrote:

:>Tak. Chciałbym, żeby było jak najmniej moronów rozpowszechniających
:>w/w teksty - bo o ile ja rozumiem, że są one nieprawdą, o tyle ktoś
:>inny może je (odpukać) uznać za wskazówkę co do właściwego sposobu
:>postępowania.

: Co jest nieprawdą?
: To że nie będą Cie bili za Snickers'a w supermarkecie?

Nie. To, co wyciąłeś, a co ja pozwalam sobie ponownie
zacytować poniżej - Twoje własne słowa:

> : Nikomu nic się nie stanie bo ten Snickers którego Ty zjesz jest
> : wkalkulowany w straty naturalne.

Twierdzisz, że prawdą jest, że "_nikomu_ _nic_ się nie stanie"?

: Człowieku, przeczytaj artykuł do końca zanim odpowiesz, dobrze?

Mam taki zwyczaj.

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -