Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Jarosław Malina (jmalina_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 10:20:02 MET

Piotr Kozłowski <siwus_at_priv.onet.pl> wrote in message
slrn75ri8h.12n.siwus_at_chatka.puchatka.pl...
>Dnia Thu, 26 Nov 1998 20:23:27 GMT, akane napisał(a):
>

>No i co z tego ? Widziałeś monitor z takim kineskopem ? Liczy się efekt
>wizualny - każdy kto przychodzi do mnie a w domu używa bańki (kineskopy
>delta) uważa obraz z trynitrona jako wklęsły :-)

Hmmm wczoraj wybieralem monitor i ogladalem dwie Nokie 449Xa(trinitron) i
odnioslem dokladnie takie samo wrazaenie. Ciekawe czy rzeczywiscie jest
wklesly czy jestem przyzwyczajony do bardziej wypuklego.

Ogladalem te Nokie i mialy ostrosc do du^H^Hodbytu. Pewnie felerne modele bo
raczej sluychac tylko pochlebne opinie o tych monitorach. Jeden mial nawet
odbicia na ekranie jak stary ruski telewizor.

>Trzeba się nieźle wpatrywać żeby je zobaczyć - ja pracuję z ciemnym tłem
>i ich _wcale_ nie widzę.

No, nie troche je widac z bliska ale nie sa one zadnym problemem. Wierzcie
mi strasznie mnie denerwuja takie drobiazgi a jednak uwazam ze jest to spoko
do zaakceptowania.

>OK wolisz bańkę i beczki zamiast prostokąta na ekranie - Twoja sprawa -

Geometria faktycznie zajebista w 100%. Zwlaszcza gdy sie przejsdzie z
nieprzebieranego CTX'a.