Problem z nagrywaniem :(((

Autor: qba (qbavsop_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 00:14:58 MET

Cześć
hey pojawiły się nowe problemy :((
Mam poważny problem i mam nadzieję że pomożesz mi go rozwiązać
chodzi o nagrywanie płytek z data (jakakolwiek, pełne płytki, czy image, czy
bezpośrednio z HDD)
Problem jest taki:
Próbowałem przegrać windowsa i jakąś gierke
Najpierw zrobiłem ImageCD programikiem (EasyCD) i potem wybrałem opcję Make
CD from CDimage.... niby wszystko się dobrze nagrało, ale to tylko pozory.
Jak już próbuję coś umic z tych płytek, to w pewnym miejscu instalacji,
cd-rom zaczyna szalec tj. przyspieszac i zwalniac aż w końcu pojawia się
komunikat
"File Set Error = -1 " i "Unknown Error in file Set" :(((
Pomyślałem że może przegram to bezpośrednio programem CD Copier
ale, to też nic nie dało, kopiowanie przebiegło bez problemu, ale potem nic
się nie dało uruchomić te same komunikaty o błędach co poprzednio :((
W ciągu jednego wieczora straciłem już 5 CD i jeszcze nic nie nagrałem
pomocy plizzzz
O co w tym wszystkim chodzi ???

--
qba