Re: Przegrywanie bezpośrednio z CD ROM na nagrywarkę

Autor: Rafal Knop (rafal_at_arra.com.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 22:53:06 MET

Fakt jest taki, ze nagrywajac bezposrednio z CD-ROM, plyta cd moze byc w
pewnym miejscu uszkodzona i wtedy jestesmy o jedna czysta plyte do tylu.
Takze lepiej jest wwpierw stworzyc image a dopiero pozniej nagrywac.
Sam mam cd rom samsung 32x i nagrywarke TEACH SCSI i kilka razy probowalem
bylo ok. ale przytrafilo mi sie nie raz to nieszczescie.

Pozdrawiam.