Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: akane (aka_at_tenchi.org)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 21:23:27 MET

Witam!!!

Piotr Kozłowski <siwus_at_priv.onet.pl> napisał:

> Czy Ty kiedykolwiek pracowałeś na monitorze z kineskopem Trynitron ?
> Pokaż mi tak płaski, ostry i kontrastowy obraz na kineskopie delta...

Przepraszam ale tu nastapilo nieporozumienie.
Plaski wynika z tego, ze jest to wycinek walca i wcale nie jest taki plaski
:)
Ostry i kontrastowy - wynika, ze konstrukcyjnie maskownica druciana
zatrzymuje najmniej energi wyrzucanej w postaci elektronow z dziala :)
Kineskop Trinitron nadaje sie znakomicie do ogladania przekazow TV
ze wzgledu na to iz te nieszczesne druty spinajace maske nie sa praktycznie
widoczne.
Ja osobiscie nie moge scierpiec takiego syfu na ekranie i popieram Tomka,
ze Trinitron i monitor komputerowy to tragiczna pomylka. Takie zdanie
podtrzymuje i sie z nim nie rozstane.

Zreszta jak mozna rozumiec takie teksty:
...monitor jest swietny, ma szerokie pasmo przenoszonych czestotliwosci,
niesamowicie plaski ekran, zachowane wszelkie normy ochrony, znakomite
OSD...
Jest swietny! No coz jesli komus przeszkadzaja ciemniejsze paski na 1/3
i 2/3 wysokosci kineskopu...
Ktos juz na grupie przytaczal dopuszczane przez Sony odchylki geometri
dla Trinitron - bylo tego duzo, cos ok. 5 mm :)

dalej nie bede komentowal bo nie ma sensu...

pozdrawiam

akane...

P.S. Wlasnie Samsung produkuje swietne kineskopy DELTA do monitorow.