Re: Glosny dysk Seagate

Autor: Mariusz Stepien (mstepien_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 14:50:08 MET

Tomasz RELUGA wrote:

> Kupilem 4.3GB Seagate. Wszystko jest OK ale do momentu wlaczenia kompa. Jak
> dysk ruszy to pies kladzie uszy po sobie.
> Pytanie:
> Czy ktos ma taki (4.3GB) dysk i czy wszystkie egzemplarze wydaja malo
> przyjemny "swist" w trakcie pracy?
> Dzieki za odpowiedz

Jak kupowalem 3 lata temu Caviara 850 to mowili ze glosny ale dobry, Seagate
byly cichutkie. Miesiac temu kupilem Seagate 4,3 - jeszcze glosniejszy moze
niezniszczalny ... tak serio to cos mi nie pasuje Caviar dosc milo tyrkocze a
ten tlucze sie niemilosiernie, boje sie ze obudowa sie rozleci.

--
--Mariusz Stepien----------mailto:mstepien_at_friko.onet.pl
Midi, Cubase, Niezbedniki do: Riva, FIC503+, Quake2