Re: Softwarowe przyspieszanie uP

Autor: Marek Bartoszek (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 07:40:23 MET

Xylodius wrote:
> Jak Intel cos schrzanil to teraz musi naprawiac. ;)) Ale zastanawiam sie,
> czemu oni tych prockow nie zrobia od razu dobrych ? :P
Dla mnie to jasne jak slonce, gdyby sie sprezyli, to mogliby opracowac
juz teraz jakis procesor conajmniej 1 GHz, ale to przeciez nie interes.
Lepiej przeciez co pewien czas dokladac po 30, 50 MHz i sprzedawac tym
ktorzy juz sa troche z tylu.Teraz juz po pol roku okazuje sie ze masz
badziewie i kupujesz nowy proc.Zanim dojdziemy do 1 GHz, trzeba po
drodze
kilka razy wymienic proc i za kazdy placic. IMHO o to wlasnie chodzi.
Pozdrawiam.

--
Marek Bartoszek
Tarnow