Re: Softwarowe przyspieszanie uP

Autor: Xylodius (xylodius_at_prodigy.net)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 01:51:46 MET

akane wrote in message <01be18a3$630413a0$8eafccc2_at_pc>...

>Tiaaa... a znasz tak architekture P6 zeby ryzykowac robienie patcha??? :)

Nie znam. Przeciez to nie ja pracuje nad stworzeniem patcha tylko Intel -
przeciez
nie ma jeszcze Xylodius 700MHz Processor with MMX Technology ;))
Ja tylko sie ciesze, ze nawet procesory mozna updateowac (chociaz nie
bezposrednio,
a przez doklejanie laty do BIOSu plyty glownej).

>ja nie znam i nie poznam :)) a wlasnie o to chodzi :)) czyli sedno
>tkwi w szczegolach a tych jest mnostwo milionow ;)

Jak Intel cos schrzanil to teraz musi naprawiac. ;)) Ale zastanawiam sie,
czemu oni tych prockow nie zrobia od razu dobrych ? :P

>Jednak zgodzisz sie z niemoznoscia przyspiechu zwyklego Pentiuma jakims
>dziwacznym TSR - em ???

Zgadzam sie - bo jakim cudem mozna programem, (ktory sam tez obciaza
procesor)
przyspieszyc wykonywanie operacji ? Total bezsens....

>Zreszta probowalem swego czasu ten sofcik
>i zero totalne :))))))))

No i masz racje - jakis przesadnie ambitny lamer co go niby napisal chcial
zbic kase,
(nie wiem na kim - na innych lamerach co nie wiedza co to czestotliwosc
taktowania procesora ?).

Big pozdr00vkaz
Xylodius

^^^^Bus error - passengers dumped^^^^