Re: Re: Re: Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Moi (koala98_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 17:57:45 MET

Wojciech Giersz wrote in message ...
>Wiec powiem Ci tak - takie bzdury jak w Twoich postach nawet w Sejmie
>rzadko sie spotyka. Z mojej strony koniec dyskusji, bo najwyrazniej nie ma
>z kim.

Poddales sie po raz kolejny (jak z TePSA).
Usilujesz mnie ponadto obrazic, poniewaz nieudolnie - daruje.

Dyskusja z Toba stanowila uczte duchowa watpliwej jakosci. Tak watpliwej,
jak konsumpcja przywolanej w watku padliny rzuconej do miesnego.
Odpowiadales (odpowiadasz) na tylko te posty, na ktore Ci wygodnie,
i tak wycinajac z nich klopotliwe fragmenty.
Nie dyskutujesz merytorycznie. Popelniasz bledy logiczne.
Musisz sie jeszcze wiele nauczyc, zeby zamiast straszyc - zaczac zyc.
Odwrotnie niz w Twoim sig'u.

Pozdrawiam,

Moi