Re: Re: Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 15:45:10 MET

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomoœci: ...

>ROTFL. Nic wiecej nie trzeba dodawac.

Stary, ja nie mam pojecia co Cie tak cieszy?
Wybacz, ale taki pusty smiech swiadczy przewaznie
o tym, ze nie ma sie juz nic do powiedzenia.

Gdyby tepsa nie widziala sporych pieniedzy
w tym co robi, to zwyczajnie internet by olali.
Oni nie zakupili kilku tysiecy modemow i
innego sprzetu dla idei propagowania
nowoczesnych techik w Polsce, tylko dlatego,
ze z tego juz teraz a za jakis czas z pewnoscia
beda duze pieniadze plynely. Tylko poki
nie czuja na karku oddechu konkurencji
rzna glodnych nowosci ludzi po tylku i
trzeba pokazac, ze nie wszsyskich doprowadza
to do orgazmu, niektorzy nie sa sado-maso ;)

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067