Re: Ile za zlozenie PC ???

Autor: Michal Chrominski (mchrom_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 17:49:54 MET

> Wszystko w zależności od tego komu składam. Jeśli jakiemuś dobremu
> kumlowi, czy bliskiej rodzinie, to robię to za friko.
>
> Od innych biorę ok. 5-7% wartości sprzętu, gdy sam kupuję części.
> A ok. 50 zł, gdy ktoś mnie poprosi o złożenie kompa z już kupionego
> złomu. Ale to drugie zdarza się bardzo rzadko.
>
> A propos, nie wydaje Wam się, że to trochę za mało?
Ze swojej stroony uwazam ze 5-7% to napewno niezbyt wiele.
Ja przy robieniu zestawu biore od 7,5 do 10% na reke /w
zaleznosci od zamoznosci, tudziez upierdliwosci klienta/
Od kumpIi biore maloo albo nic.
Ale w chwili obecnej zarejestrowalem firemke, co sie wiaze z
dostepem do troche tanszego sprzetu z hurtowni i zzobacze, albo
wzrosna mooje prowizje,albo konkurencyjnosc na rynku.
Ponadto przy mniejszych sprawach biore ww. prowizje i 50.
Przy sprzecie klienta zas ok.30-35 za kazda rozpoczeta godzine
pracy.

Michal Chrominski
mchrom_at_sgh.waw.pl