Re: Ile za zlozenie PC ???

Autor: Harry (harry_at_promail.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 13:12:58 MET

>Ile teraz sie bieze za zlozenie PC - w tym przypadku kupno nowej plyty,
>procesora i pamieci, a nastepnie wymiana tego w starym komputerze.

Wszystko w zależności od tego komu składam. Jeśli jakiemuś dobremu
kumlowi, czy bliskiej rodzinie, to robię to za friko.

Od innych biorę ok. 5-7% wartości sprzętu, gdy sam kupuję części.
A ok. 50 zł, gdy ktoś mnie poprosi o złożenie kompa z już kupionego
złomu. Ale to drugie zdarza się bardzo rzadko.

A propos, nie wydaje Wam się, że to trochę za mało?
Bo ja coraz częściej tak sobie myślę :-)

pozdrawiam
Harry

  Grzegorz Jedrasik
  harry_at_promail.pl