Re: ZOLTRIX?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 16:47:23 MET

On Wed, 25 Nov 1998 00:20:36 +0100, "T.F." <tomkom_at_polbox.com> wrote:

>G..... prawda,
>ja mam Zoltrixa 33.600 (wew.) od ponad 2 lat
>i chodzi MIODZIO.
>Zadnych problemow z instalacja (win95 i 98)
>jak i z uzytkowaniem

Kurcze, drzewiej to bywaly zoltriksy... Czego te kitajce ostatnio tak
robote chrzania ze kupno niektorych modeli to rosyjska ruletka
(opisywalem historie proby nabycia FM-VSP56i2 - dwa podejscia i dwa
rzechy). Niby programowo niezle, transmisja jak trzeba - tylko ta
cholerna elektromechanika chodzi jak chce.

>kumpel powinien jeszcze raz pojsc do podstawowki,
>jak nie potrafi ustawic zworek na modemie.

Po co? Przeciez jak macha mysza to transmisja idzie? Niech macha
dalej, kondycje sobie wyrobi!

Darek