Re: 166 MMX - da sie podkrecic ?

Autor: Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 15:17:46 MET

Wed, 25 Nov 1998 13:39:14 GMT, "Beer" <be_er_at_friko4.onet.pl>
napisał(-a):
>Mam CPU 166 MMX (GenuineIntel) :(
>Jak moge go podkrecic, nie narazajac sie zbytnio na jakies przykre
>niespodzianki ??
to zależy od płyty i procesora (może mieć zablokowany mnożnik)
>Plyte mam rownie kiepska, jak procesor : VXPro :(
procesor masz OK, tylko płyta badziewna
>Co moge z tym zrobic ?
ustawić inny mnożnik lub częstotliwość 75 lub 83MHz
>(prosze o NIE wysylanie odpowiedzi w stylu: "wyrzucic" :))
no dobrze (ale pomyśl o zmianie płyty)
>Jakie taktowanie bedzie najsensowniejsze i niezagrazajace ani plycie ani CPU
takie, przy którym system Ci będzie stabilnie chodził.
Oczywiście zakładam, że wentylator i radiator spełniają swoją rolę.

--
Jarek Andrzejewski