Re: Re: Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 15:45:09 MET

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomoœci: ...

>Uff...wiec tak: _wtedy_ sie mozna bylo cieszyc, ze jest cos w miesnym poza
>octem. _Teraz_ masz wybor. Jezeli bys _wtedy_ narobil szumu zadajac miesa
>w sklepach, to by Cie zamkneli w pokoju bez klamek (przy odrobinie
>szczescie). Troche podobnie jest w przypadku Telekomunikacji. _Teraz_
>protest nic nie zmieni, _kiedys_ jak sie cos unormuje w tym dziwnym
>kraiku, to moze... Lapiesz juz, czy jeszcze prosciej mam Ci to napisac?

Echhhh.... , podobno jestes na V roku
Polibudy i masz jakies stypendium naukowe,
ale z mysleniem to tak na bakier chyba....

Gdyby nie protesty, strajki czy w koncu kilkanascie
trupow do dzisiaj bys sie cieszyl ze poza octem
do pobliskiego samu rzucaja raz na miesiac
10 kg padliny z koscia....

Popytaj starszych ludzi co dzialo sie w latach
70-82 w Polsce.... Jak juz mowilem, gdyby nie
te wdarzenia, nie ci ludzie i ich opor, nie wiadomo
jak dlugo bysmy jeszcze jedli ta padline i bili sie
o papier toaletowy w sklepach.

Lapiesz juz....

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067