Szukam info o drukarce Data Product LZR960

Autor: Jaroslaw Sowa (sowa_at_ci.comarch.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 14:50:05 MET

Czesc
Czy ktos z szanownych listowiczow nie wie, gdzie mozna znalezc opis do
drukarki
laserowej Data Product LZR960? Mam taka chodzaca aktualnie pod SCO jako
Laser
Jet, ale czuje, ze nie wykorzystuje wszystkich jej mozliwosci. Jestem
troche lamerem
w dziedzinie drukarek laserowych i nie bardzo wiem nawet do czego sluzy
taka
otwierana klapka z tylu tej drukarki:-). Niestety nie moge za bardzo
szperac po
internecie, bo wisze na modemie w pracy, (a pracodawca ubogi - jak zawsze)
, wiec
najchetniej jakis konkretny adres, niekoniecznie internetowy, a gdyby byl w
okolicach
Krakowa, to juz bylbym naprawde szczesliwy.
A przy okazji - czy ktos nie wie, co moze byc powodem, ze drukarka ta
czasem "gubi"
wgrane polskie czcionki?
Z gory dzieki
Jarek