Re: Monitor 15 cali .... moje boje o jakosc ;))

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 14:38:11 MET

On 25 Nov 1998 09:23:48 +0100, dumaj_at_onet.pl (Jacek Duma) wrote:

>Wymien na SONY tylko nie z tego sklepu. Ostatnio potanialy i w Kraku
>kosztuja ba , 1100
Ale musze kupic w tym sklepie gdzie kupilem Panasonica i Samsunga,
a oni maja SONy tylko na zamowienie ... jak zamowie to mam brac taki
jaki mi dadza .... to ja dziekuje jak dostane taki jak mieli w
Optimusie .... po za tym 1100, to o 170 wiecej niz ten Samsung, a z
ogladanych przeze mnie ma obraz prawie najlepszy ... po za tym ze po
paru godzinach sie zweza i rozszerza ;)))

>---
>Jacek Duma - Dzial Utrzymania Systemow - Optimus SA oddz. Krakow

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/