Re: HP600 - problem kwadracikow zamiast liter

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at__BLABLABLA_ns1.widzew.net)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 10:37:05 MET

roman_at_silesia.pik-net.pl napisał(a) w wiadomości: ...

>[...]
>
>Sprawdź, czy aby w nazwie drukarki pomiędzy słowem 'Canon' a 'BJC' nie ma
>przypadkiem dwóch spacji zamiast jednej. Niektóre drivery Canona właśnie
tak
>nazywają swoje drukarki. Klucz z dwoma spacjami nie jest rozpoznawany i
trzeba
>usunąć tą dodatkową spację też w nazwie drukarki.

Akurat kolega pisze o drukarce HP600, a nie o Canon'ie. Ja podalem tylko na
moim przykladzie jak to sie robi. Po drugie to nie chodzi tu o brak PL
czcionek, tylko o niedrukowanie znakow specjalnych z ariala czy times new
roman. Czytajcie dokladnie posty ;-)

Odpowiadajac usun z adresu:
_BLABLABLA_
albo: