HP600 - problem kwadracikow zamiast liter

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Tue 24 Nov 1998 - 21:19:13 MET

Enio wrote:

> [...]

[...]

 E> NIESTETY !!! Ta metoda u mnie nic nie dala!

Sprawdź, czy aby w nazwie drukarki pomiędzy słowem 'Canon' a 'BJC' nie ma
przypadkiem dwóch spacji zamiast jednej. Niektóre drivery Canona właśnie tak
nazywają swoje drukarki. Klucz z dwoma spacjami nie jest rozpoznawany i trzeba
usunąć tą dodatkową spację też w nazwie drukarki.

 E> (Zapomniales jeszcze napisac, ze ten nowy klucz ma sie nazywac Flags,
 E> ale ktos inny mi o tym napisal - mimo to nic to nie dalo).
 E> Podkreslam, ze u mnie problem dotyczy tylko niektórych (nielicznych)
 E> czcionek.

Sekcja [FontSubstitutes] w WIN.INI, popatrz, jak to wygląda w przypadku Ariala
i reszty się domyśl.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl