Re: Ceny ABIT-BH6.

Autor: Miroslaw Paciorek, (miroo_at_i.am.gov)
Data: Tue 24 Nov 1998 - 16:54:33 MET

In article Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl) says...

> Skad wezmiesz 256MB modul?

Mikolaj przyniesie.

> Uff..BH6 obsluguje max 384MB, BX6 512. Teraz jasniej?

Aha... To nie wiem czemu tu i tam podaja, ze BH6 moze obsluzyc 768MB..

> Dla zawodowego to nie Mac, a jak juz to raczej Indigo ( i ew. do malych
> projektow A4000 :) ), no i wtedy 384MB to raczej jako cache dyskowy :)

Ciekawe gdzie teraz kupisz A4000 i oprogramowanie do niej??
Indigo powiadasz?... Ciekawe ile osob tego w Polsce uzywa.

> Cos mieszasz. Ten, z ktorego pisze ma jakies 6000 userow, 44GB dyskow,
> tylko 4 proce po 180MHz jeden i tylko 1GB ram. Dziwi Cie to? Bo mnie nie.

No coz.. Ja mam konto na serwerze, gdzie jest 1000 (a moze wiecej)
juzerow, kazdy ma 3MB dostepne :( na koncie, ramu jest 20MB, a procesor?
Sparc, ale jakis przedwojenny. I jakos dziala...

> Co ma do tego Altavista?
Mowiac o Altaviscie mialem na mysli serwer sieciowy obslugujacy jakies
duze bazy danych dla bardzo wielu uzytkownikow jednoczesnie.

> Widzisz, zanim zaczniesz cos pisac, sprobuj sie zapoznac choc troche z
> tematem. Wedlug intelowskiego pdf-a - max. 512MB SDRAM, max. 1024MB EDO.
> Aczkolwiek nie wiem, czy jakies plyty na BX moga obslugiwac EDO
> (oczywiscie w DIMMach, nie w SIMMach) - nie probowalem.

Czy ten twoj PDF nie dotyczy chipsetu LX?
Tam rzeczywiscie tak bylo.
Juz pisalem, ze w danych A-Open AX6B napisali:
    "Max. Main Memory 1GB SDRAM on DIMM*4"
                          ^^^^^
Niestety nie mam aktualnie PDFow o BX, wiec nie moge sprawdzic.

> Chektor

Pozdrawiam ........................... Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"