Re: CDROM SAMSUNG 32 !!!!!!???

Autor: Robert Wilarski (wilarski.gda_at_pgnig.com.pl)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 10:37:37 MET

Jestem posiadaczem tego urzadzenia...Jesli zadalbys mi pytanie czy kupilbym
go jeszcze raz - odpowiedz brzmi: raczej nie.
Najwiekszy jego minus to halasliwa praca (w pracy mam Philipsa 24x - 2 razy
mniejszy poziom halasu w stosunku do Samsunga).
Zaczyna mnie tez denerwowac mechanizm wysuwania "szuflady" - tez kilka dB.
Poczatkowo mi to nie przeszkadzalo ale teraz ... :-{.
Pod wzgledem transferu bez wiekszych zarzutow.
Z przedzialu cenowego Samsunga polecam zakup LG x32.

--
Robert Wilarski
wilarski.gda_at_pgnig.com.pl
<73955d$m7b$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...