Re: vobis

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk_at_box43.gn666et.com)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 10:47:10 MET

Sebastian Stolarski napisał(a) w wiadomości: <36556eea.0_at_news.vogel.pl>...

>Kamil Prejs napisał(a) w wiadomości:
><733h02$r30$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
Virge'm

Uważam że lepiej od taniej 17 kupić dobrą 15, ale to IMHO, nie będe
polemizował...

>Kolezanka wlasnie ma ten monitorek i nie jest to rewelacja. Sprawdzalismy w
>sklepie 3 egzemplarze i wszystkie byly jednakowo przecietne. Wlasciwie to
na
>wiecej niz 800x600 (od biedy w 1024x768)nie ma sensu pracowac. Ostrosc nie
>powala z nog. Takze test w CHIP'ie chyba to potwierdza. Mysle, ze za ta
cene
>mozna miec lepsza 17.

1024x768 to bez problemu mam na 15 ViewSonicu, i normalnie pracuje, obraz
ostry, odświeżanie też OK.

>sebas_at_ns1.widzew.net
Bartłomiej Kosik (B.K.)
Usuń 666 z adresu eMail - remove 666 from eMail address