Re: vobis

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 22:11:39 MET

On Fri, 20 Nov 1998, Kamil Prejs wrote:

> Witam wszystkich.
> Przymierzam sie do kupna taniej siedemnastki i w zwiazku z tym interesuja
> mnie opinie o monitorze Vobis HighScreenMS 1795P. Byl on niedawno opisywany
> w tescie monitorow Chip'a i nie wypadl najlepiej ale wiadomo ze testy nie
> zawsze oddaja rzeczywistosc. Aha, ciekawi mnie tez jak pracuje on z Virge'm
> VX/DX 4 MB bo taka mam karte. Czekam na wasze opinie.

Jestes z Torunia - przejdz sie do sklepu Vobisu na Katarzyny, tam zawsze
maja wlaczone kilka monitorow. Po tym, co widzialem moge powiedziec jedno
- po pewnym czasie okulista niezle na Tobie zarobi. Wszystkie pietnastki
mialy zero ostrosci, przy stojacym obok 17-calowym NEC-u byly po prostu
nieczytelne. Jesli wybrany przez Ciebie model nie odbiega jakoscia od
pietnastek, to mocno sie zastanow.

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Instytut Procesow Informacyjnych Torun
ipitaa_at_cc.uni.torun.pl aas_at_priv.onet.pl