Re: Drivery HEIDI do Rivy128ZX

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl.spam.dev.null)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 10:27:42 MET

..machine running, bzz, bzz.., 20 Nov 1998 07:52:24 GMT, bzz, bzz ...,
T.Zon ... bzz, bzz..., wrote :

>Karol Krysiak <Gallegher_at_w.pl> napisał(a) w artykule
><364EA886.48390EB5_at_w.pl>...
>
>AFAIR nie ma takowych. Nie znam 3DS MAXa le czy on przypadkiem nie chodzi
>także w OpenGL?? Jeżeli tak to nie powinno byc problemu z Riva.
Zgadza się - mają to tylko niektóre karty (np Permedia 2).
OpenGL działa w Maxie zbyt wolno - software jest tak mocno
zoptymalizowany, że OpenGL mimo iż sprzętowy jest często wolniejszy
(np. OpenGL nie jest wielowątkowy).
Do Maxa sens mają tylko sterowniki Heidi.

Marek Nazarko
CSBI Administrator http://www.csbi.com.pl