Re: 'Tykanie' Caviara

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 18:10:16 MET

Arkadiusz Dšbrowski wrote:

> Nie sądzę. Zwalił mi się - i owszem - tykający kawior a nowy też tyka.
> Po prostu w niektórych modelach to normalne zachowanie.
> Moj się chyba zwalil, przez jakies gryzienie z cdromem. Od czasu do
> czasu robił poteżne JEB! głowicami, że o malo komputer nie spadał ze
> stołu. Na nowym też to zaobserwowałem a także zauważyłem, że efekt
> występuje nader często gdy słucham mp3 z cd-roma.

swiadczy to o bledach w elektronice dysku. elektronika zabija glowice
machajac nimi bez potrzeby. w normalnych dyskach taki stan nie powinien
miec miejsca. ale coz. jesli ktos MUSI miec JAK NAJTANSZY twardziel

> Wydaje mi się, że sposobem na kawiory jest zostawianie tych badziewi
> samych w sterowniku.

niestety tak. kawiary potrafia sie zrec takze z innymi twardzielami.
tak ze jesli sa dwa twardziele, w tym jeden nie kawiar, to moze to
powodowac
problemy, aczkolwiek nie musi.