Re: Ceny ABIT-BH6.

Autor: Miroslaw Paciorek, (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sun 22 Nov 1998 - 13:57:29 MET

In article Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl) says...

> Nic? Czyli wedlug Ciebie 4*128MB=1GB? No to pewnie byles niezly z
> matematyki.

Nie 4x256MB to 1GB

> 384 przy 512 MB. Wedlug manuala do BH i danych z Abita.

Co to znaczy 384 przy 512?

> Skad wiesz, do czego uzywam komputera? A moze zajmuje sie zawodowo grafika
> i 384 jest mi malo, a 512 tak na styk? A moze mam w szufladzie serwer na
> 10k uzytkownikow?

Na grafike i 384 spoko wystarczy. Ale juz IMHO do tego
bardziej nadaje sie MAC. Ja mowilem o potrzebach przecietnego
uzytkownika, a nie zawodowego grafika.

Serwer na 10k userow? :))))))))))))))))
Unixowy? Nie przesadzaj. Moze jesli mialbys
wlasna Altaviste to potrzebowalbys duuuzo RAMu, duuuzo
mocy obliczeniowej proca i duuuuuuuuuuuuzo przestrzeni dyskowej.

> Jestes w stanie kupic teraz cwiercgigowy modul? Podaj mi cene, bo chetnie
> bym skorzystal.

Poczekaj miesiac, dwa...

> Pomijam juz fakt, ze zeby wlozyc w plyte na BX 1GB pamieci musialbys miec
> moduly 256MB _EDO_ (przy zalozeniu 4 slotow na DIMMY), bo tak sie sklada,
> ze chipset tez ma pewne swoje ograniczenia. Ale to juz maly szczegol.

Dlaczego EDO? BX nie obsluzy tyle na SDRAM?

Pozdrawiam .................... Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"