Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram

Autor: Krzysztof Zietara (tarhim_at_studio.net.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 20:01:48 MET

On Thu, 19 Nov 1998, Jacek Żoch wrote:

> Nic, ale jestes przypadkiem statystycznie nieistotnym :-)

Ale wystarczy. Jestem mniejszością i domagam się respektowania :->
(np. przez nie wysyłanie mi plików w formatach windowsowych)

> Wiekszosc Niemcow to uzywa niemieckiego Worda....

Właśnie cały wic w tym, że nie bardzo.

> Ale program by musial to uzywac, a z tym to roznie bywa - np. ktory program
> DOSowy ustala wielkosc strony, albo standard polskich liter ?

Było takich parę. Większości ponadto można te stringi wpisać ręcznie przy
konfigurowaniu drukarki. A jak nie, to ustawić je przed uruchomieniem
programu.

> Jacek

Tarhimdugurth