DNS podstawowy...

Autor: Cezar97 (cezar_at_inx.pm.waw.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 13:08:46 MET

Mam kilka pytań odnośnie dial-up`a...
1. Czy muszę wpisywać w opcjach TCP/IP oprócz adresu DNS podstawowego
jeszcze pomocniczy ?
2. Do czego służy DNS pomocniczy ?
3. W jaki sposób będąc tylko połączonym przez "wykręcenie numerka" w
momencie pokazania sie konsoli z prośbą o hasło itp. (bez grzebania w
Dial-Up) mogę dowiedzieć się podstawowego adresu DNS ? (słyszałem że chyba
programikiem route można takie sztuczki robić ale jakoś niechce mi sie w to
wierzyć...)

Jeżeli ktoś mi sensownie odpowie i uda mi się to co zamierzyłem to gośc
który mi odpowiedział nie będzie bulił za internet ...

[Cezar97 - cezar97_at_friko7.onet.pl]
[WWW: http://i.am/cezar]
[I tylko Ona ...]