Re: p2 300 MHz na 450 MHz

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 21:31:04 MET

Wed, 18 Nov 1998 12:56:34 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> piszesz:

>Jesli ktos sobie zyczy, moge dostarczyc dokladna specyfikacje tego proca -
>zdaje sie ,ze gdzies ja mam (wiecie, steppingi itp.)

Specyfikacje sa takie same jak dla P2-450 (dB0, 0652), jedynie obudowa
nie ma dodatkowego odprowadzania ciepla i ma maksymalna temperature 65
stopni zamiast 75.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)