Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 19:25:11 MET

Tomasz Jarnot wyrzeźbił:
> Ciesz sie ze nie masz 15-16 letniego brata, ktory ma kumpli z kompami na
> Windzie 98 i masa nowych gierek...

    pokazałbym mu kilka rzeczy i też przypuszczalnie by było z nim
 tak samo. siostra ma znajomych z różnymi dziwnymi sprzętami
 (dziwny=mocny), gdyż z pewnych względów jej znajomi nie należą do
 najbiedniejszych. i co? wszędzie windows. u niej linux. i jak
 przychodzą do niej goście, to siedzą przed monitorem patrząc jak w
 nethacku morduje kolejne hordy potworków :)
    a tak na poważnie. zawsze i wszędzie twierdziłem, że windows mam.
 do gier. i tylko do tego. bo tylko do tego się w/g mnie nadaje.

depesz

    p.s. a propos. szukamy gostków pogrywających w total nnihilation
 aby zrobić annihilację na "seven islands". wymagania: pii min. 233.
 128 mb ram (może być mniej, ale chodzi kulawo) i sieciówka.

--
       hubert depesz lubaczewski <=--=> depesz_at_venus.ci.uw.edu.pl