Re: ZA MALO MIEJSCA W BLASZAKU

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 08:46:40 MET

>Chcialbym sie dowiedziec, jak wielu ludzi spotkalo ten problem.
>Mam P MMX 233 i juz nic wiecej wetknac do niego nie moge. Poprostu
>koniec........ Pecet jak to nazwac sie skonczyl, wszystkie sloty i PCI i
ISA
> [...]
>3DFx
>SCSI (do nagrywarki i skanera)
>
>i zostalo jedno wolne ISA, lecz co z tego jak juz tam nic nie wetkne, bo
>otwor w obudowie jest albo na ISA albo na PCI. Czy to przypadkiem nie jest
>bzdura ze strony konstruktorow blaszaka ???
>A poza tym nie spotkalem sie z plyta głowna ktora by miala wiecej slotow
niz
>ta ktora opisuje, a jesli nawet to kazda obudowa i tak ma standard ilosci
>otworow.
>Czy to znaczy ze to koniec PC-ta?
>Czy ktos tez juz zakonczyl rozbudowe swojej maszyny? :)))

przykład Abit BH6 - 5xPCi + 2xISA - razem 6 :) i AGP .... razem 7 - grafika
na AGP, 2xVoodoo II - 2PCI, sieciówka 1 PCI, SCSI - 1PCI, dźwiękówka 1 PCI,
modem 1 ISA no i tuner na PCI się nie mieści .... albo dźwiękówka na ISĘ a
modem zewnętrzny i wszystkie sloty zajęte !!! Cóż i tak nie mam tyle
osprzętu a już napewno nie dwóch Voodoo II !!! Jak się z nich zrezygnuje to
od razu luźniej, a np. sieciówki każdy nie potrzebuje .... no i wszystko (z
tego co wymieniłem) się mieści :)

Cooger