jak sie porozumiec na odleglosc??

Autor: Piotrek (ppalik_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 07:29:50 MET

Mam taki problem: mam kilka komputerow w roznych pokojach polaczonych w
tradycyjnej sieci (windows 95) chodzi mi o jakis program komunikacyjny ktory
realizowalby taka funkcje: pisze krotka wiadomosc, wybieram gostka do
ktorego chce to wyslac ...i juz, a klientowi nawet jezeli pracuje w jakims
programie pojawia sie w nowym okienku wiadomosc ode mnie :) dobrze gdyby
mogl mi od razu odpowiedziec w tym oknie.
Czy ktos z grupowiczow moze mi cos zaproponowac...? moze jakis link skad
toto mozna sciagnac?

Pozdrawiam
Piotrek
zen_at_ariadna.pl