Re: SB Live! Value

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 05:01:10 MET

"Michał" wrote:

> Mam pytania prawie na temat : )
>
> A jakie wyjścia Value ma?
> Jak jest zrealizowana obsługa 4 głośników?
> Zakodowane wyjście stereo (np. Dolby Pro Logic, AC-3 ...), czy też może dwa
> osobne wyjścia na przednie i tylne głośniki?
>
> - Michał

A ja mam inne pytanie, podobno na sb live na karcie cyfrowych we/wy jest
wyjscie spdif. Zastanawiam sie, czy ktos probowal podpiac pod to
glosniki, bo niestety moj monitor ma takie wejscie do dzwieku (ze
wzmacniacza bose, ktory jest podlaczony do karty na chipach Crystal
(PCI, 3d, sprzetowe dekodowanie ac-3), niestety to wszystko jest na
plycie, a mam zamiar troche unowoczesnic kompa.

--
Kelof
folekm_at_globalserve.net