Re: Kontroler Tekram gryzie sie z plyta... :-((((((((((

Autor: Martin J. Kobyliński (kobylinm_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 21:29:29 MET

Grzegorz GRYC wrote:

> 1/ Wylacz w biosie kontrolery IDE on board
> 2/ Sprawdz adres biosu Tekrama, moze Ci sie z czyms gryzie ?
> 3/ _KONIECZNIE_ wylacz w biose plyty buforowanie obszaru pamieci ROM
> Tekrama.

AFAIK kontrolery IDE Tekram DC-6xx cholernie nie lubia innych aktywnych
kontrolerow. W systemie maja byc tylko one. Ale dziala to wspaniale (ile
juz lat :-)))
Tekram na VLB nie jest PnP, nawet te na PCI nie sa :-)
Plyta , co ma VLB + PCI to raczej krzak. Wszystkie, jakie pamietam byly
do
kitu :-<
BTW warning na duze dyski ! Tekram na VLB moze miec problemy z dyskiem
>512MB
BTW z Tekram IDE PCI jest wiecej zabawy :->>>

"Tlaloc"         e-mail -> mailto:kobylinm_at_friko6.onet.pl
ICQ# -> 16157314    WWW -> http://friko6.onet.pl/wa/kobylinm  (don't be
scared)