Re: Co to za PAL !!!! - Riva TNT Euro

Autor: Tomasz Hrycuniak (thserwis_at_polbox.com)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 13:20:46 MET

>Szlag mnie trafia
>Wymienilem STB 4400 OEM bo nie mialem koloru na wyjsciu TV
>sadzilem ze to wersja z NTSC.
>podlaczam do telewizorka znowu black&white
>to dlaczego ja mam ten PAL bez koloru ????

Cześć !!!

Różne standardy PALu dotyczą dźwięku !!!! Jeśli masz problemy z kolorem, a
karta jest sprawna !!! to spróbuj na innym sprzęcie Video (telewizor,
magnetowid) Podejrzewam że problem tkwi w częstotliwości podnośnej Pal w
dekoderze telewizora. Miałem taka samą sytuację w dawnych czasach Amigi !!!!
Na moim telewizorze było B&W a na innych piękne kolory. Pomogło
"podregulowanie" trymerka w dekoderze PAL telewizora. Ale przy "grzebaniu" w
telewizorach zalecam sporą dawkę ostrożności !!!! lub zlecenie tego komuś
"obeznanemu" w temacie :)))

pozdrawiam
Tomasz Hrycuniak
thserwis_at_polbox.com