Co to za PAL !!!! - Riva TNT Euro

Autor: Waldek (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 20:10:18 MET

Czesc ludziska

Szlag mnie trafia
Wymienilem STB 4400 OEM bo nie mialem koloru na wyjsciu TV
sadzilem ze to wersja z NTSC.

Dzisiaj wymienilem karte na wer. Retail i pisze na pudle jak wol PAL
podlaczam do telewizorka znowu black&white

Skoro telewizor odbiera PAL , wspołpracuje z kamera PAL i Video PAL

To ja juz naprawde glupieje o co tu chodzi

Czy sa rozne rodzaje PAL-u w Europie ? Skoro karta jest w wersji EURO
to dlaczego ja mam ten PAL bez koloru ????

Niech się jakiś fachowiec odezwie - moze byc od telewizji rowniez

Pozdrawiam
Waldek