Re: G200 a TNT a Savage3D

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 16:52:33 MET

Heja.

Kris wrote:
> Mam do Ciebie pytań (niestety nie mogę się doczekać na nowego Savage) :
 Ja tez... ;-) Ale czekam... Beast SGRAM, TVout, DVD player...
> 1. Jak jest aktualnie z driverami OpenGL ICD?
 Sa. Tyle, ze mi nie udalo sie jeszcze niczego na nich uruchomic.
Sprawdzalem dwa rodzaje aplikacji - Quake'a 2 i Win95 OGL ScreenSaver'y.
Kupa. :(
 Ale - oczywiscie pamietasz - do Q2 jest minidriver chodzacy calkiem,
calkiem (no - Voodoo2 to nie jest ale ;)...
> 2. Jak chodzą konkretne modele z AGP 83MHz?
 Nie sprawdzalem; u mnie ustawienie szyny na 83MHz - to "downclock'ing"
procesora (PII/400), na 100MHz szyny AGP (mam na AX6B zworke do
ustawiania 1-1 PSB-AGP) chodzil mi ciagle, z tym, ze po uruchomieniu
go uruchamialem aplikacje D3D. Nawet mowy nie ma (zwis smiertelny).
W samych Windows'ach chodzil mi dobrze maksymalnie jakies 5 minut
(no a potem D3D i bec).
 Musialbym zadobyc procesor FSB 66MHz zeby sprawdzic 83MHz; na mojej
plycie (gdy mam procesor 100MHz) nie moge ustawic FSB <100MHz...
> 3. Czy Unreal chodzi na patch'u D3D z 2.19 również?
 No wiec sprawdzilem D3D raz i... mi nie poszlo (sorki - nie mam bladego
pojecia, ktora wersje sprawdzalem). Okay - powalcze jeszcze raz
(zrezygnowalem - bo po co ;-)...
 Ale to moze byc ciekawe; oczywiscie mysle tu o S3Gallery...
> 4. Jaka jest znamionowa częstotliwość core a jaka pamięci?
 W moim Beast - 100MHz i tu i tu.
 Znamionowe parametry Savage3D - to max 125MHz (i tu i tu).
> 5. Jakie są możliwości nadtaktowania core i pamięci?
 J.w. W powerStrip'ie mozna ustawic czestotliwosc max. 133MHz.
Aha - pamiec i core - to jeden (IMHO) zegar; w PowerStrip'ie reguluje
sie jednoczesnie obie wartosci (jednym suwakiem; drugi jest nieaktywny).
 A jesli pytasz o moje doswiadczenia to udalo mi sie go zmusic do
pracy przy 121MHz. Pojawiaja sie na pulpicie smieci ale FR konczy swoje
dzialanie z wynikiem 4.44 dla 3D. Moze to i malo - ale pamietaj(cie),
ze w mojej konfiguracja na Voodoo2 (103MHz) udalo mi sie uzyskac
"tylko" 4.58... (w obu przypadkach PII/400 @ 112MHzx4, VSync OFF;
Savage3D - S3TC OFF).

 Coz... "TNT killer" to moze to nie jest. Ale w przeciwienstwie do
Banshee korzysta z AGP w sluszny sposob; reasumujac - czolowka.
Nie pierwsze miejsce ale - czolowka ! ;) (IMHO of course ;)

 Hej !
                         M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl