Re: LG 24x i niebieskie plyty

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 22:22:26 MET

"Xylodius" <xylodius_at_prodigy.net> wrote:
>Wlasnie zle - bo alkohol wyparuje z reagujac z brudem i zrobi sie jeszcze
>wieksza plama niz byla poprzednio,
>a wyparuje zanim zdazysz wyczyscic. Polecam najlepsza rzecz do tego celu -
>plyn do mycia obiektywow fotograficznych

   Warto by sie najpierw zastanowic nad sensownoscia takiego postepowania.
Czy Wy dotykacie soczewki lasera palcami, zeby trzeba ja bylo z tluszczu
odczyszczac - czy to spirytusem, czy to plynem do obiektywow?

--
Tomasz Łukaszewicz                 o          |  ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student UW                        o   ___     |  żeby jakoś nie było.''