Re: Polska klawiatura

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 02:24:18 MET

Jacek Jozwiak <Jacek.Jozwiak_at_agsmedia.pl> wrote in article
<72qdkp$b6f$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Cale zycie pisalem na maszynie. Pisze tak nadal, ale zloszcza mnie
naklejki
> na klawiszkach - niestety, jestem "wzrokowcem". Czy ktos z grupowiczow
wie,
> gdzie mozna takie cos kupic. To sie nazywa polska maszynistki (wstyd mi,
ale
> nie bede z tym walczyl :) Widzialem i skislem z zazdrosci.

Zapytaj się producenta Twojej klawiatury, czy jest możliwość wymiany
klawiszy (tzn. samych przycisków, na których nadrukowane są litery, cyfry
itd.) - prawie wszystkie klawiatury mają możliwość wymiany przycisków,
tylko trzeba wiedzieć jak, i czy jest możliwość dostania klawiszy z
nadrukami dla tego układu. Jeżeli nie, to prawie na pewno można zdobyć
puste klawisze, na których można nadrukować wymagane znaki.

PS. Nie wstydź się tak bardzo, bo nie ma czego

--
Marcin
UWAGA! adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_strip.net.nz