Re: LG 24x i niebieskie plyty

Autor: Bednasz (bednasz_at_polbox.com)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 20:23:33 MET

> Nie chce mi sie wierzyc, ze masz takie tony kurzu w mieszkaniu, a ten
>CD-ROM jest tak zbudowany, ze w 2 tygodnie osiada na soczewce gruba
warstwa.
>Cos jest nie tak z tym CD-ROMem, to nie kurz! Normalnie w ogole nie powinno
>byc koniecznosci czyszczenia CD-ROMu.

Fakt - tyle kurzu na pewno nie mam. Ale inna sprawa ze po kazdym czyszczeniu
plyty "nagle" zacznaja chodzic. Wracajac do tematu kurzu - po rozebraniu
napedu pociagnalem palcem po jakiejs metalowej plytce i ..... nic.ZERO kurzu
!!!.

Podjalem juz decyzje - oddaje naped gosciowi ze sklepu (mowi ze go odkupi za
80-90 zl) i chce kupic nowy. mam do wyboru dwa: LG x 32 oraz Toshibe o
symbolu CDR XM 6302B.
Ktory polecacie ???

JBednasz.