Drukarka Panasonic

Autor: cimmir (cimmir_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 19:03:41 MET

Niestety kupiłem drukarkę Panasonic KX-P6150. Po kilku dniach eksploatacji
okazało się, że mam problemy z tabelami. Zawartość tabel jest drukowana do
końca, natomiast obramowania nagle znikają i drukarka wiesza się.
W serwisie fachowiec powiedział, że drukarka jest sprawna, trzeba tylko
dokupić pamięci RAM (z 1 rozszerzyć do 5).
Mam wrażenie, że to jakieś nieporozumienie. W instrukcji nie ma słowa na
temat konieczności rozszerzenia pamięci w celu zapewnienia właściwej pracy
drukarki.
Czy ktoś miał podobny problem?
Jak sądzicie, czy mogę oddać taki sprzęt do sklepu i zażądać zwrotu
pieniędzy.
Może ktoś zna przepis na podstawie, którego można dochodzić swoich praw i
od kogo.
Za pomoc dziękuję
                        Mirek