problem z mysza

Autor: Grzegorz Domagala (domag_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 17:11:11 MET

Niedawno przesiadlem sie z 386 na p150 - no i na nieszczescie
zainstalowalem w95 - nie byloby nieszczescia tylko to cos nie widzi
mojej myszki ( 3klawiszowy Genius - stary ale jary), pod dosem
dziala, pod w3.11 dziala, jak odpale tryb msdos pod w95 i uruchomie
sterownik dziala ( ale tylko kilka sekund ) - w95 na starcie
informuje mnie radosnie ze nie wykryl myszki i jesli chce to moge
teraz podlaczyc mysz szeregowa a jak chce ps2 to mysze wylaczyc
komputer. Podejrzewam ze problem jest w tym ze plyta potrafi
obslugiwac ps2 ( wylaczylem w setupie) albo ze przypisal port na
ktorym jest mysza jako komunikacujny i nie chce zmienic zdania - w
.txt cos tam nasmarowali ze ogolnie nie ma sterownikow dla 3
klawiszowych myszy geniusa ale standardowy bedzie je obslugiwal jako
dwuklawiszowe , rzecz jasna u mnie tego nie robi.

Moze mi ktos powiedziec co zrobic - poza zakupem nowej myszy, lubie
stara.

Grzegorz Domagala