Re: Epson Stylus 800 vs Canon 7000

Autor: Tomasz Wrona (twron_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 12:22:49 MET

On Wed, 28 Oct 1998 14:53:08 GMT, "Mati" <mati_at_it.com.pl> wrote:

>Witam.
>Chcialbym prosic o rade, ktora z ww. drukarek kupic do domowego uzytku -
>drukuje tekst, zalezy mi takze na dobrej jakosci wydrukach kolorowych.
>Do tej pory mialem HP 870, ktora "wyciagnela kopyta" a z ktorej jakosc
>grafiki byla niewystarzajaca.
>
>Pozdrawiam i dziekuje za rady,
>Mati

Jesli glownie do tekstu to jednak chyba lepiej wrocic do HP.
Niestety Epson 800 ma troszke gorsza jakosc wydrukow tekstowych od HP.
NIe wiem jak pracuje Canon BJ 7000. Widzialem sporo na Canonach BJ
2xxi BJ4x00 - tam tekst jest dobry , ale... no coz nie tak dobry jak w
HP.
Po co do domu siegac az na tak wysoka polke?
IMHO starczy Epson SC 600. A jesli glownie teksty - 690 C lub Canon
4300 - precyzyjniejszy podajnik niz we wszystkich HP serii 600

Pozdrowienia

***** Piotr Wrona *****
e-mail: petcrow_at_friko5.onet.pl