Re: 256 czy 512 cache?

Autor: Marcin Bieńkowski, CHIPLab (bienkowski_at_chip.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 09:35:08 MET

Witam !!!!
Trudno wyczuć co autor instrukcji miał na myśli z takiego kawałka,
Domyślam się że chodzi o organizację banków pamięci cache na płycie.
Należy więc spradzić jakie kości pamięci zostały użyte aby stwierdzić
ile jest cache'u
Jesli chodzi o TAGRAM jest to układ zarzadzający pracą całego cache'u

--
Marcin Bieńkowski
CHIPLab
> Mam plyte INTEL I430 VX i w instrukcji jest napisane:
>
> CACHE RAM SIZE SELECTOR (pod spodem jest ramka)
>
>                                         JP5           TAG RAM
TOTAL
> CACHE
> ON BOARD 0K               X                EMPTY
OK