Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Moi (koala98_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 08:16:19 MET

Kali wrote in message <72qcok$img$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>pozycji, nie dopuszczajac
>No otwórz swój interes i dziel się z wszystkimi, rozdawaj pieniądze.
>Providerzy tacy biedni nic nie zarabiają

Do zdecydowanej wiekszosci providerow mam stosunek podobny, jak do TePSY.
Odpowiada im sytuacja jak w niektorych sieciach kablowych - sa abonenci,
ktorzy placa regularnie, da sie z tego wyzyc, to po co psuc (czyt.
inwestowac).
Najwieksze pretensje zas o to, ze nie potrafia sie przeciwko monopoliscie
zorganizowac instytucjonalnie (skutecznie). ZigZag wybiegl przed szereg,
moze w sposob troche nieprzemyslany, ale usiluje robic cokolwiek. Bo
sytuacja
jest chora. TePSA oferuje dostep do sieci bez dodatkowych oplat, nie
gwarantujac
w zamian nic (pewnosci polaczenia, szybkosci transmisji, etc.) i nie dajac
mozliwosci roszczenia jakichkolwiek pretensji z tego tytulu - przeciez to za
darmo.

Pozdrawiam,

Moi