Re: Polska klawiatura

Autor: Dariusz Pakowski (antim_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 06:44:44 MET

>Cale zycie pisalem na maszynie. Pisze tak nadal, ale zloszcza mnie naklejki
>na klawiszkach - niestety, jestem "wzrokowcem". Czy ktos z grupowiczow wie,
>gdzie mozna takie cos kupic. To sie nazywa polska maszynistki (wstyd mi,
ale
>nie bede z tym walczyl :) Widzialem i skislem z zazdrosci.

Przecież na zwykłej klawiaturze zawsze są narysowane literki. O co Ci
chodzi?
Włącz ją w tryb "programisty" i dostaniesz "ą" pod "a" itd. Nie zakładaj, że
to już
koniec Twojego życia i jeśli masz jakieś zaszłości to znimi walcz.

Życzę Ci długich lat życia i wytrwałości.

PS. Jeśli znajdę tę pokręconą klawiaturę "mszynistki", to dostaniesz ją
gratis.
Nie pamiętam, gdzie ją wrzuciłem, może już komuś podarowałem.