Re: Drukarka HP-690C i kabel.

Autor: Tadeusz (banita_at_carinthia.com)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 21:54:30 MET

W/w uzywam od okolo 1.5 roku ..w Bios mam ustawione Epp ( drukarka
podlaczana do wyjscia na tylnej sciance skanera Primax4800Direct ....i
wszystko chodzi super ....niestety kabel mam oryginalny ( nie umiem lutowac
....hahaha ;-)

banita_at_carinthia.com

Slawomir Sidor schrieb in Nachricht <72p1s9$43p$1_at_polonez.man.lodz.pl>...