Drukarka HP-690C i kabel.

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 12:21:45 MET

Witam.

Kupil sobie HP-690C. Drukuje ladnie, kolorowo w tabelach nic mi sie nie przesuwa.
Ino nie moge jej przekonac do komunikacji dwukierunkowej.
Nie wiem gdzie polozyl sie problem ale:
W komputerze moge wybrac tryb pracy zlacza rownoleglego na:
Normal, ECP, PS/2, ECP + EPP 1.9, EPP 1.7, Disable :)
Na to ostatnie nie ustawiam bo wiadomo co to da, ale ktore z pozostalych wybrac ?
Domyslam sie ze nie Normal (moze sie myle), ECP niby jest dwukierunkowe ale nie
dziala. Pozostaje wiec moze problem kabla.
Warunki mieszkaniowe mam takie, ze kabel do drukarki ma 5 metrow i robilem go
domowa metoda wedlug schematu z Hardware Book.
Z iglowka dzialal dobrze. Jedyna roznica w mojej konstrukcji to masy polaczone
w jeden drucik (nie mialem 5m 25 zylowego kabla).

Gdzie tkwi problem ???
Jak powinien byc ustawiony port do komunikacji dwukierunkowej ??
Moze schemat mam kulawy ??

--
       Slawomir Sidor  |  cwaniak_at_kis.p.lodz.pl  |  tel. 601 ALEKSA