Nie wiem czy doszło "Błagam Pomocy"

Autor: TechnoFreak (toxi_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 21:14:23 MET

Witam wszystkich !!!

Mam pewien problem.

Niewiem co się stało ale na kazdym polskiej czcionce nie mogę uzyskać
polskich znaków.
Zamiast "łśżźćąęń" Pojawia mi się kwadracik, a kiedyś wszystko było
wporządku. No, Kiedyś - tydzień temu.

Bardzo proszę o pomoc. Niewiem co mam zrobić. Próbowałem zainstalować
nowe fonty. Ale niemam w katalogu FONTS, w menu Plik opcji "Zainstaluj
nowe fonty". Skopiowałem je w DOSie (zapisałem na nowo) ale dalej to
samo. Sprawdzałem czy nie mam wirusów, nic.

Naprawdę skończyły mi się pomysły. Pomóżcie proszę.

Z góry dziękuje.

     Peace 2 ALL

      |TeChNo_FrEaK|
       e-mail: toxi_at_friko.internet.pl