Re: Uśpiony wentylator - pyt.

Autor: Perzan (Bez_GnOjU_perzan_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 21:04:51 MET

Perzan <Bez_GnOjU_perzan_at_priv.sos.com.pl> napisał(a) w artykule
<01be09a5$9ea945e0$640100c8_at_misiek>...
[...]
> Cześć.
> Tak też właśnie zrobiłem - wyciągnąłem zasilanie wiatraka
> z zasilacza na płytę. Dołożyłem jeszcze jeden do skrzynki
> i wszystko działa. W końcu na płycie (Asus P2B) masz
> 3 wyjścia na witraki. (CPU/power/chassis)
> Nie przewiduję problemów.
> Pozdrawiam.
> Perzan.

A jednak jest mały problem...
Komp szedł całą noc i rano z zasilacza leciało dobrze ciepłe
powietrze (komp był w suspendzie). Boję się, że na dłuższą
metę zasilacz mi się zdymi, więc chyba go przepnę z powrotem
tak, jak był.
Może ktoś trenował wyłączanie wiatraka w zasilaczu i napisze,
jak długo może to chodzić ?
Pozdrawiam.
Perzan.

Tomasz Perzanowski
perzan_at_priv.sos.com.pl
Usuń "Bez_GnOjU_" z adresu zanim odpowiesz.